Hvor er min ordrebekræftelse?
Det sker yderst sjældent, at vores system ikke får afsendt en ordrebekræftelse til den mailadresse du har oplyst ifbm. bestillingen - og faktisk er det oftest blot fordi du er kommet til at taste din email adresse forkert.
Har du skrevet din email adresse korrekt, men alligevel har ikke fået en ordrebekræftelse, så kan det sker af nedenstående årsager:
- Ordrebekræftelser har desværre en tendens til at havne i dit SPAM-filter, så prøv altid at tjekke det først. Dit SPAM-filter kan hedder: "Uønsket Post", "Spam", "Reklame" osv., alt afhængigt af dit mailsystem.
- Har du tjekket din SPAM-mappe, men finder stadigvæk ikke ordrebekræftelsen, kan det være fordi opsætningen af dit mailsystem er meget striks og blokerer mails fra ikke godkendte adresser.
- Eller din mailboks er allerede fyldt og der er simpelthen ikke plads til flere mails inkl. din ordrebekræftelse.
Uanset årsag for manglende ordrebekræftelse, kan du altid kontakte os, så vil vi tjekke om din ordre er gået igennem og får gensendt ordrebekræftelsen.
Hvornår sender I min ordre?
Vores normale leveringstid er 4-7 arbejdsdage, men vi abejder konstant på at forbedre det og lagerfører de varer, som vi sælger flest af på vores eget lager ved Thisted. Derfor kan det faktisk nemt ske, at du får din bestilte vare allerede den efterfølgende dag.
Men da vi har 40.000+ varer i vores sortiment, er det ikke muligt at have dem alle liggende på vores eget lager. Varer, som ligger på vores fjernalger, bestiller vi hverdag/hver anden dag.
Hvornår får jeg min ordre?
Den forventede leveringstid er specificeret inde på den enkelte vare og du kan også finde den på din ordrebekræftelse.
Jeg ønsker at annullere min ordre
Har du ombestemt dig og ønsker ikke længere de varer du har bestilt, kan du nemt annullere din ordre, hvis ordren endnu ikke er afsendt. Du sender blot mail til info@cykelonline.dk
Kan jeg tilføje varer til min ordre?
Vi har desværre ikke mulighed for at tilføje varer til din ordre.
I praksis er dette fordi din betaling er "låst" på det beløb, som du godkendte til at betale og vi kan ikke hæve mere end dette beløb. Det betyder, at din betaling er sikret gennem NETS, så vi kan aldrig hæve mere end det beløb du købte for.
Kan jeg ændre min bestilling og købe en anden vare i stedet for?
Ønsker du at ændre din ordre, så kan det gøres få følgende måde og kun hvis ordren endnu ikke er afsendt:
- Vi annullerer hele din første ordre. Det betyder også at betalingen bliver afvist hos Nets.
- Du lægger en ny ordre, nu med de varer du øsnker at købe
Denne fremgangsmåde vil sikre os mod fejl og misfoståelser.
Hvor er min faktura?
Vi sender faktura så snart din ordre er afsendt.
Er det muligt at afhente min ordre?
Nej, det er desværre ikke muligt at afhente din ordre på vores matrikel.
Er det muligt at prøve/se varen hos jer?
Nej, det er desværre ikke muligt da vi ingen showroom har på vores lager. Vi har hellere ingen fysisk butik og sælger varer udelukkende online.